Festői reklámok

2020. február 06. 06:47 - reklamfogo

Klasszikus reklámok a klasszikusokhoz nyúlnak. Nem rossz szlogen, de a fele sem igaz. Vagyis a másik fele igen, mégpedig az, hogy vannak hirdetések, amelyek klasszikus festményekhez fordulnak ihletért. Íme egy palettára való belőlük:

Van Gogh nagyon népszerű kindulópont. A Samsung például fényképezőgépet reklámoz vele, amely nem szelfiket készít, hanem önarcképeket! Méghozzá oly művészi módon, hogy maga a mester is elégedett lett volna vele, nem pepecselt volna az ecsetekkel.

A Nescafé más aspektusát emelte ki a képnek, szerintük a kávéjuk ébredést hoz. Azt csak én teszem hozzá, hogy nem is akármilyet, hiszen olyan lesz a szemünk, hogy simán illusztrálhatunk egy orvosi könyvet a Basedow-kór bejegyzésnél.

A Panasonic pedig nem kevesebbet állít, minthogy olyan tökéletes és kihagyhatatlan fejhallgatót alkottak, hogy még Van Gogh is visszaragasztaná a fülét, hogy élvezhesse.

A Vaseline (ez egy bejegyzett márka) pedig Petrus Christus művének restaurálását egyszerűsíti le, hogy bemutassa, milyen jót tesz a 100% petrolátum a bőrnek, ugyanis kisimítja a ráncokat.

Végül a klasszikusok klasszikusa, a Mona Lisa, amint a Vidal Sassoon stílust reklámozza, modern, lila hajjal. Nem is áll rosszul neki. Ehhez azért választhatták volna Szinyei Merse Lila ruhás nőjét is, az sokkal jobban passzolna és ugyanúgy klasszikus.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr10015453080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása