Sok szó esik a személyre szabott hirdetésekről, és arról, hogy próbáljuk a hirdetéseket közelebb vinni az emberekhez, ne annyira általánosítsunk, hanem célozzunk. A Spotify itt látható reklámja 2016-ban elérte a célzott hirdetés non plus ultráját - ráadásul úgy szólt egy emberhez, hogy azzal ezreknek üzent.
A hirdetés grafikája rém egyszerű, nem is a megjelenése, hanem a szövege arat: "Dear person who played "Sorry" 42 times on Valentine's Day, What did you do?", vagyis "Kedves személy, aki 42 alkalommal játszottad le a "Bocsánat" című számot, Mit tettél?". Nem tudom, látta-e a reklámot a konkrét személy, mindenesetre akárki is látja, érti a szituációt.
Kell ennél érthetőbben szemléltetni, mit nyújt a Spotify? Azt hallgatsz, amit akarsz, ahányszor akarod, ahol akarod. Ahogy a kedved tartja és amit a hangulatod diktál. És Te, kedves reklámplakát olvasó, Te mit szeretnél hallgatni?