Sportlogika

2020. február 27. 05:07 - reklamfogo

decath.jpgAz online vásárlásé a jövő, ehhez nem férhet kétség. Most még egy picit promótálni kell ezt a formát, de ez csak átmeneti, hamarosan erre sem lesz szükség. Mindezt azért mondom, mert megértem, ha egy áruház, jelen esetben a Decathlon, az internetes vásárlásra buzdítja a vásárlókat. Ennek eredménye ez a hirdetés, ám kétlem, hogy alaposan átgondolták.

Tegyük fel, hogy szeretnék egy biciklisnadrágot. Hagyományos esetben elmegyek a boltba, kiválasztok egyet-kettőt, felpróbálom őket, majd a jó méretűt megveszem és kész. A reklám szerint viszont rendeljem meg online, várjak pár napot, hogy kiszállítsák az üzletbe, menjek el érte, vigyem haza, próbáljam fel, és ha nem jó, 90 napig visszavihetem. Nem vagyok egy zseni, de szerintem ez a mód hosszadalmasabb és egyáltalán nem kényelmesebb (hiszen végül is csak el kell mennem a boltba).

Arról nem is szólva, hogy mindezt azért, mert nincs időm felpróbálni, azaz a Decathlon szerint megspórolhatom a felpróbálás idejét (addig is sportolhatok). Nos, szerintem a felpróbálás ideje nem vethető össze azzal, ha vissza kell vinnem a terméket, mert nem jó. Ráadásul akkor kezdhetem a próbálgatást... hacsak nem akarok hazamenni és újra online rendelni. Ismétlem, semmi bajom az internetes vásárlással, illetve azzal, ha erre ösztönöznek, de inkább valid érveket használjanak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr7215480678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása