Egy külföldi reklámszakember, aki nyilván kevéssé tájékozott a magyar parkolási szokások útvesztőjében, arra gondolt, hogy egy dzsipp gerilla reklámjának legötletesebb módja, ha egy lépcsőre fest fel parkolójelet, kiemelve, hogy ott bizony csak dzsippek tudnak megállni, személyautók nem. Nyilván vállveregetést és talán még prémiumot is kapott a az ötletgazda ezért a remek ötletért, amely egy szabályosan közlekedő és parkoló autósokból álló társadalomban bizonyára formabontóan vicces és figyelemfelkeltő. De amint jeleztem, a magyar viszonyokon edzett közlekedőknek ebben semmi kreatív nincs, a pesti flaszteren naponta találkozhatunk ötletesebbél ötletesebb (és szabálytalanabbnál szabálytalanabb) parkolási megoldásokkal. Sőt, ez a reklámötlet még talán egy rosszalló pillantást sem okozna mifelénk.