Ha hisszük, ha nem, egy dolgozó számára igenis fontos, hogy a munkaadója megbecsülje. Ennek egyik kifejezése természetesen a munkabér, de van egy másik terület is, amely szintén sokat jelent. Ez pedig az, hogy a munkatársak tudását, képességeit, hozzáállását, teljesítményét azzal honoráljuk, hogy kifejezzük, büszkék vagyunk rájuk, és tényleg örülünk annak, hogy nekünk dolgoznak. Erre sokféle mód létezik, hadd mutassam most be a Virgin Atlantic légitársaság megoldását:
Nos, ahogy mondani szokták, szem nem marad szárazon ezután a film után. Ha én a Virgin Atlanticnél dolgoznék, most elképesztően büszke lennék magamra, és a cégre, hogy egy ilyen reklámfilmet forgatott rólunk. Persze tudom, hogy ez egy imázsfilm, és a célja nem elsősorban a munkavállalók megbecsülése, hanem az utasok elbűvölése, ám akkor is dagadna a keblem.
Érdemes figyelni az apróságokra is, mint például az üléstervező mérnök félreérthető kijelentésére (Bedtime, azaz itt az idő ágyba bújni), vagy a pezsgődugós befejezésre. Személyes favoritom a prekognitív képességgel rendelkező hölgy, de a vakot is jobb kedvre derítő utaskísérő sem piskóta.
Remek koncepció, igényes kivitelezés, erős üzenet - tényleg büszkék lehetnek magukra!