Vannak dolgok, amelyeket hiányolunk karantén idején, és vannak olyanok is, amelyeket nem. Ki-ki döntse el maga, hogy melyik kategóriába mit sorol. Az biztos, hogy akik szeretik a gyorséttermeket, azok már bizonyára vágyakoznak kedvenc láncuk portékái iránt. Igaz, sok helyen házhoz rendelhetik, de az nem teljesen ugyanaz, hiányzik a miliő.
A helyzetre való tekintettel a Burger King mentőövet dobott az epekedőknek, és megadta a házi készítésű hamburger receptjét, vizuális módon. Nyilván ez sem helyettesítheti az igazit, de vegyük észre, hogy a kreativitást nem lehet karanténba zárni, még a reklámok terén sem. És ebben az időben a cégek egyik legfontosabb feladata a fogyasztók szolid és ötletes emlékeztetése, egyszóval a márka ébren tartása. Mert a karantén nem tart örökké, és nagyon nem mindegy, milyen szájízzel szabadulunk ki.