Ha ez a reklám Trump elnök nevezetes javaslata előtt készült (miszerint igyunk/injekciózzunk be fertőtlenítőt a koronavírus ellen), akkor megvan, honnan ered az ötlet; ha pedig az elnök beszólása után, akkor íme az ökörség első vizuális ábrázolása.
A Tide takarítószer úgy gondolta, jó ez a hirdetés, "Revive your white", azaz "Éleszd újjá a fehéredet", mondja a szöveg. A háttér alapján azt mondanám, hogy egy kórházban vagyunk, a központi figura azonban egyértelműen egy hentes. Lehetséges, hogy ő a páciens, bár akkor a késeket és a bárdot talán nem tartaná magánál. A kórházi személyzet tagja is lehet, kissé morbid asszociációval, de valakinek azt a munkát is el kell végeznie. Ám egy harmadik eset is lehetséges, miszerint egy feltámadt húsipari dolgozót látunk itt, ebben az esetben Trump elnök alulbecsülte a tisztítószerek erejét, hiszen nem csak a vírus ellen jó, de intravénásan a halált is legyőzi.
Egyszóval furcsa ez a reklám akárhogy is nézzük, és nyomatékosan hangsúlyozom (mielőtt lecsapnának rám rémhír-terjesztésért), hogy NEM, a takarító- és tisztítószerek NEM gyógyítják a koronavírust és védettséget SEM adnak, arról nem is beszélve, hogy NEM, NEM támasszák fel a holtakat!