Szeretem azokat a reklámokat, amelyek valamiféleképpen figyelembe veszik a valós trendeket és helyzeteket, és nem valami idealizált, mindenki által csak elérni vágyott, helyzetet mutatnak be. Persze tudom, hogy a reklámnak az (is) a célja, hogy felkeltse bennünk az igényt, hogy odatartozzunk, azok közé, akik a terméket/szolgáltatást bemutatják, de bevallom kissé frusztráló mindig akkora konyhákat látni, mint a mi egész lakásunk vagy olyan méretű nappalikat, mint egy szálloda recepciója. Mindez csak onnan jutott eszembe, hogy ráakadtam erre a Sani hirdetésre, amely nem akar a mesevilágba repíteni, hanem a rögvalóságot tárja elénk - új perspektívából.
Valljuk be, bizony a mobiltelefont mindenhová magunkkal visszük, igen, még oda is, ahová a király is gyalog jár. Ha pedig odavisszük, akkor bizony előfordulhat, hogy a drágaságunk egy véletlen mozdulat után ott köt ki, ahol nem kellene. De nincs mese, nem hagyhatjuk veszni, utána kell nyúlni. Igen, oda.
És itt jön a Sani WC tisztító hirdetése, miszerint "Cleanness you can trust", azaz "Tisztaság, amiben megbízhatsz". Ahogy a kép is mutatja, a kagylóban a víz kristálytiszta, tényleg nem gond belenyúlni. Hogy nem gusztusos? Nos, a valóság időnként kegyetlen tud lenni.