Lehet-e úgy reklámozni egy autóvásárlást támogató weboldalt, hogy autót ne is mutassunk a reklámfilmben? Ugye milyen ravasz kérdés? Nyilván lehet, ám azért izzasztó feladat lenne, nem? Nézzük meg, hogyan abszolválta a feladatot a cars.com:
Elképesztően jól sikerült, legalábbis nekem nagyon tetszik. Kezdetben a hölgy azt mondja, hogy nagyon egyszerű volt autót választani, mivel a cars.com-on lévő információk olyan tökéletesek voltak. A férj hozzáteszi, hogy több feszültségre számítottak. Az eladó ügyesen felel: "Hiányzott a dráma?" Az igenlő válaszra előkerül egy hazugságvizsgáló gép, amely a férjen landol, majd az orvoskinézetű biztatja a feleséget: "Kérdezzen bármit".
A kezdeti poénból véres valóság válik, amikor a nő megérzi a vérszagot... a lehetőséget és rögtön egy lényeges kérdést tesz fel: "Gondolod, hogy a húgom csinosabb nálam?" És itt a dráma: a mutató kileng, az izzadó férj szóhoz sem jut... aztán jöhet a vicces feloldás.
Brilliáns!