Drámai vicc

2020. június 08. 07:21 - reklamfogo

Lehet-e úgy reklámozni egy autóvásárlást támogató weboldalt, hogy autót ne is mutassunk a reklámfilmben? Ugye milyen ravasz kérdés? Nyilván lehet, ám azért izzasztó feladat lenne, nem? Nézzük meg, hogyan abszolválta a feladatot a cars.com:

Elképesztően jól sikerült, legalábbis nekem nagyon tetszik. Kezdetben a hölgy azt mondja, hogy nagyon egyszerű volt autót választani, mivel a cars.com-on lévő információk olyan tökéletesek voltak. A férj hozzáteszi, hogy több feszültségre számítottak. Az eladó ügyesen felel: "Hiányzott a dráma?" Az igenlő válaszra előkerül egy hazugságvizsgáló gép, amely a férjen landol, majd az orvoskinézetű biztatja a feleséget: "Kérdezzen bármit".

A kezdeti poénból véres valóság válik, amikor a nő megérzi a vérszagot... a lehetőséget és rögtön egy lényeges kérdést tesz fel: "Gondolod, hogy a húgom csinosabb nálam?" És itt a dráma: a mutató kileng, az izzadó férj szóhoz sem jut... aztán jöhet a vicces feloldás.

Brilliáns!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr4815753176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása