Az elmúlt időszakban, a helyzetből adódóan, jelentősen megnövekedett az étel házhozszállítások száma, azon cégek örömére, akik az előállításban és a kiszállításban érdekeltek. Most, hogy újra megnyithatnak az éttermek és a vendégek ismét beülhetnek egy kellemes környezetbe, ízletes ételeket enni a családdal, barátokkal vagy kollégákkal, a házhozszállítások nyilvánvalóan megcsappannak - bár könnyű a kényelmet megszokni.
A Domino Pizza, egy amerikai étterem hálózat, egy új oldalról világítja meg nekünk, hogy miért jobb, ha házhoz rendeljük az ételt, ahelyett, hogy magunk kreálnánk valami költeményt. A kép magáért beszél, a remekművet tálalni igyekvő háziasszony a következő pillanatban rálép a gyerek által otthagyott kisautóra és bizony a mesterfogás tálalása a padlón történik meg, nem az asztalon.
"The Dinner Saver", azaz "A vacsora megmentő", mondja a sarokban lévő felirat, és tényleg... bár a kisautó éppen lehet a bejárati ajtó és az étkezőasztal között is, és akkor a frissen kiszállított pizza (vagy bármi más) ugyanúgy a padlón végzi, mint a konyhatündér varázslata. Ettől függetlenül a reklám vicces és figyelemfelkeltő, ennél több pedig nem igen kell.