Te kiszúrod?

2020. augusztus 10. 07:26 - reklamfogo

luxorhay.jpgNem állítom, hogy színes sorkiemelő tollakat reklámozni rettentő egyszerű, ám azt sem gondolom, hogy megugorhatatlan kihívás lenne. Tulajdonképpen rikító színű tollakról van szó, amelyekkel egy ügyes és kreatív grafikus szinte bármit létrehozhat. Szép lenne az elkészült hirdetés? Valószínűleg igen. Sztereotíp lenne? Minden bizonnyal. Ezért is hozom ezt a példát, hogy lehet másképpen is.

A Luxor sorkiemelő gyártója inkább a gyakorlati végéről nyúlt a problémához, azaz mire is jó egy ilyen toll? Persze, kiemelni a lényeges információt egy szövegben. De hogyan iluusztráljuk ezt? Mi a lényeg, amit kiemeljünk? Visszanyúltak tehát minden keresés-kiemelés lényegéhez: tű a szénakazalban. És a rengeteg "széna" (hay) közé belerejtettek egyetlen "tűt" (needle), majd legott kiemelték sárgával. Hogy rögtön szembeöltő legyen.

Lehet kételkedni, de ennél frappánsabb sorkiemelő reklámot keresve sem találni. De legalábbis ritka, mint a fehér holló, vagy nehéz lehet, mint megtalálni a tűt a szénakazalban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr4616105630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása