Só, haj

2020. augusztus 12. 07:26 - reklamfogo

pantene_dandruff.jpgKülönbözőek vagyunk, és ez így van rendjén. Népi bölcsességgel szólva, kinek a pap, kinek a paplan. Éppen ezért nem okos dolog vadul kritizálni valamit, hiszen valakinek biztonyára épp az nem tetszik, amiért mi rajongunk. Ez nem csak a zenében, a filmekben vagy a divatban van így, hanem a reklámokban is. Mindezekért szolidan és diplomatikusan szólnék az itt látható gerillareklámról.

A Pantene hajsampon úgy ítélte meg, nyilván alapos előtanulmányok után, hogy a korpásodás elleni termékének leghatékonyabb népszerűsítése az lenne, ha éttermekben elhelyezett sószórókon hirdetne. Maga az ötlet nem elvetendő, hiszen - ahogy látjuk a képeken - a korpa-só vizuális asszociáció végül is működik.

Azt értem, hogy amint azt a szlogen is üzeni "Dandruff is not apetizing.", azaz "A korpa nem étvágygerjesztő.", ám ebben tényleg van igazság, eképpen a "korpa" megjelenítése egy éttermi sószorón tényleg nem gusztusos. Az emberben ilyenkor undor jelenik meg, amely jelen helyzetben összekapcsolódik a Pantene márkával, így legközelebbi sampon vásárláskor biztos nem Pantene terméket fogok választani. Lehet, hogy nem tudatosan, de valahol a lelkem mélyén ott lesz a gusztustalan = Pantene kapcsolat.

Arról nem is szólva, hogy esetleg az éttermet is el fogom kerülni, lévén nem használok ilyen undi sószórót és akkor sótlan marad az ételem, vagyis nem fog ízleni. Eredmény: oda többet nem megyek, mert ízetlen az étel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr4616109068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása