Vannak emberek, akik képesek meglátni a reklám-lehetőséget szinte mindenben. Ezt nem lehet tanulni, erre születni kell, bár az évek során nyilván lehet csiszolni a képességet. Amikor végül egy ilyen kreatív ötlet testet ölt, akkor persze mindenki csak mosolyog, és annyit mond: "Hát persze, ez evidens." De hogy ők (mi) akkor sem jöttünk volna rá erre, ha szívlapáttal ütik a fejünket, az tuti.
Mindez csak erről a hirdetésről jutott eszembe, mivel a balerina behelyezése a forgóajtó közepébe annyira magától értetődően bombasztikus ötlet, hogy adja magát, ám tíz egyéb ötletet soroltam volna fel, mielőtt ez eszembe jutott volna (ha egyátalán eszembe jutott volna).
A Jeffrey balettiskola az éves gálaműsorára hívja fel ezzel az ötletes reklámmal a figyelmet, ha ráadásul egy olyan intézmény ajtaján van, ahol potenciális balettrajongók is megfordultnak (hehe, micsoda szóvicc), akkor az egész még plusszpontot is ér az iskola marketingeseinek ellenőrzőjébe.