Néha a legszimplább helyeken lehet találkozni ügyes megoldásokkal és kreatív ötletekkel, ami annak (is) a bizonyítéka, hogy nem elsősorban a költségvetés határozza meg, milyen szellemes és szerethető lesz egy-egy reklám. Íme egy külföldi példa arra, hogy egy egyszerű szituációban, egyszerű eszközökkel is lehet vevőfogó reklámot készíteni. Biztos vagyok benne, hogy eme hirdetés láttán igenis bizalom ébred a kliensekben, illetve egyfajta kíváncsiság, milyen lehet az a cipész, aki ilyen jópofa szöveget talált ki(?) vagy legalábbis kihelyezte a kirakatában.
Cipőjavítás
Megsarkallak. (Kiejtés alapján úgy is érthető: Meggyógyítalak. - heel=sarok; heal=gyógyítani)
Megmentem a talpadat. (Kiejtés alapján úgy is érthető: Megmentem a lelkedet. - sole=talp; soul=lélek)
Festek is érted. (Kiejtés alapján úgy is érthető: Meg is halok érted. - dye=festeni; die=meghalni)