2009-ben a Nikon egy új fényképezőgéppel jelent meg a piacon, a D700-al, amelynek a kampányában egy ötletes gerilla-reklámot is bevetettek Dél-Koreában. A metrómegállóban elhelyezett, nem épp hagyományos óriásplakát, egy seregnyi paparazzót ábrázolt, kezükben lövésre kész Nikon kamerákkal. Hogy fokozzák az izgalmat, vörös szőnyeget terítettek le a padlóra, majd amikor a rajta haladó ember a plakát elé ért, a fényképezőgépek vakui felvillantak, mintha képek készültek volna az illetőről.
Természetesen az egész egy ügyes trükk volt, a szőnyeg alatt nyomásérzékelők voltak, amelyek bekapcsolták a plakát mögött elhelyezett villanófényeket. A vörös szőnyeg egyébként nem csak az érzékelők elrejtésére kellett, hanem mintegy útjelzőként elvezette az érdeklődőt a közeli bevásárlóközpont Nikon szakboltjáig.