Nagyot villantott

2020. szeptember 24. 07:49 - reklamfogo

nikonflash.jpg2009-ben a Nikon egy új fényképezőgéppel jelent meg a piacon, a D700-al, amelynek a kampányában egy ötletes gerilla-reklámot is bevetettek Dél-Koreában. A metrómegállóban elhelyezett, nem épp hagyományos óriásplakát, egy seregnyi paparazzót ábrázolt, kezükben lövésre kész Nikon kamerákkal. Hogy fokozzák az izgalmat, vörös szőnyeget terítettek le a padlóra, majd amikor a rajta haladó ember a plakát elé ért, a fényképezőgépek vakui felvillantak, mintha képek készültek volna az illetőről.

Természetesen az egész egy ügyes trükk volt, a szőnyeg alatt nyomásérzékelők voltak, amelyek bekapcsolták a plakát mögött elhelyezett villanófényeket. A vörös szőnyeg egyébként nem csak az érzékelők elrejtésére kellett, hanem mintegy útjelzőként elvezette az érdeklődőt a közeli bevásárlóközpont Nikon szakboltjáig.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr4716207178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dan da Man 2020.09.26. 02:02:02

Hah! Ez tényleg ötletes. Köszi.

glantos70 2020.09.28. 08:47:25

Jó cikk, nekem is tetszett, és az ötlet is tuti!
süti beállítások módosítása