Ki ne ismerné azt a világvége előtti pillanatot, amikor a kocsikulcs átesik egy rácsos vízelvezető fedélen, és eltűnik a mélyben. Muprhy törvénye szerint ugyanis ha az utcán parkolunk, tutira egy ilyen csatornafedél lesz az ajtó alatt, készen arra, hogy végleg elnyelje a kulcsokat.
Ezt az apokaliptikus hangulatot ragadta meg a Philips is egy lapostévé reklámjához. Természetesen nonszensz az egész, de a jófajta nonszensz, amikor átérezzük a helyzet komolyságát és komikumát. Emberünk a képen ugyanis nem az elnyelt slusszkulcs miatt fogja a fejét, hanem mert a lapostévéjét ejtette be a metrószellőző rácson át.
"Careful bringing it home", vagyis "Óvatosan vidd haza" szól a jó tanács - persze tudjuk, hogy a lapostévét dobozban visszük, az pedig nem olyan lapos, hogy beessen, de értjük a célzást. Jó kis városi legenda lehetne belőle, hogy egy költözésnél véletlenül pont úgy esett le a tévé, hogy becsúszott a rácsok között a csatonába vagy metróba.