Volt már szó ezen a blogon kreatív járműreklámról, de azt hiszem ez a mostani szó szerint lepipálja mindet. A kreatív elme olyasféle csapongó megnyilvánulását érjük emitt tetten, ami az alkotót a halhatatlanok közé emeli, de legalábbis kiemeli a középszerből.
Ez itt egy norvég dohányzásellenes hirdetés, "Klar for a slutte?", azaz "Készen állsz abbahagyni?", kérdezi a felirat és hogy mit, az kristálykriszta. Maga az ötlet, hogy a kipufogóra ráillesszünk egy dohányost, brilliáns. Az, hogy az egész egy 3D-s látványeffektbe megy át, amikor a busz kövért gázt ad, pedig kolosszális idea.
Nem könnyű ötletes és megragadó dohányzásellenes plakátot készíteni, hacsak nem halállal vagy egyéb durva élettani hatással akarjuk elriasztani a delikvenseket, de szerintem ez a járműreklám telitalálat.