Végre, végre... régóta vadásztam erre a plakátra, hogy megosszam veletek. No nem azért, mert olyan profi reklám, hanem mert (szokásom szerint) bele lehet kötni.
Kicsiny országunkban több rádió is van, ezek közül a Kossuth épp nem az, amely arról lenne híres, hogy a fiatalokat szólítja meg. Ennek ellenére a hirdetés meglehetősen a fiatalok felé próbálja hallatni a hangját, mind vizuális megjelenésével, mind marketingszöveggel. (Mert felteszem az, hogy egy rádiióállmást sokan hallgatnak, elsősorban a fiatalokat hatja meg, az idősebbek nem foglalkoznak a "trendi" szó értelmezésével.) Mindenesetre reklámunk azt állítja, hogy az ország leghallgatottabb rádiója a 25-65 éves korosztályban. Hát...
Amúgy a képeken inkább a 25 éves korosztályhoz közelebb állók látszanak, ami mondjuk nem fair, mert ha három kép van, akkor illett volna egy 25, egy 45 és egy 65 évest bemutatni, hogy legalább harmonizáljon a szöveggel.