A minimalista megjelenés egyes esetekben hatásos és hatékony, más esetben viszont nem. Itt most a nem-re mutatok egy példát. Az Erste hirdetése ugyanis elég szerényre sikeredett, nem csak grafikailag, hanem értékét tekintve is.
A hirdetés megjelenése egyáltalán nem sarkallna az említett bank ügyfelévé válására, ráadásul olyan, mintha a Bankszövetség reklámja lenne, mert az Erste nem igazán van kihangsúlyozva benne. "Számít kit választ!" ugyanis felhívás egy bank (nem feltétlenül az Erste) használatára. De hogy miért éppen az Erste, az ebből nem derül ki.
Érdekes benne ugyanakkor a nyelvújító törekvés, a "bank" szó igeként való használata, miszerint "bankol". Gondolom az "intézi a pénzügyeit" túl hosszú vagy más pénzintézet szellemi terméke és ilyentén tabu. Vagy itt az egyszerű emberek megszólításának esete forog fent, minek cicózzunk itt furcsa szavakkal, bankoljunk és kész.