A bankok mindig is a nagy reklámozók közé tartoztak, pláne amióta ilyen jól jövedelmező üzletág lett pénzt kölcsönadni embereknek. Viszont a mennyiség ritkán jár együtt a minőséggel, ahogy azt már korábban is láttuk a nyelvújító bank esetében. Íme egy újabb versenyző, aki babérokra tör.
Nullamánia a kimondhatatlan (és leírhatatlan) nevű Raiffeisen banktól. Most hagyjuk az apróbetűs részt, fókuszáljunk a kókuszára, vagyis a képre és az üzenetre. Egy nagy nullában ül egy nő, mellette másik kettő támasztja, talán hogy el ne dőljön. Bár magam egyetlen epizódot sem láttam, mégis a Szex és New York sorozat ugrik be, ámbár lehet, hogy épp ez is volt a burkolt cél. Mindenesetre nem vágom, miért három nő reklámozza a nullát, vagy épp ők a célcsoport? Vagy a mánia szón itten valamiféle intim vonzalmat kell érteni?
A középső hölgy elég előnytelenül lett lefotózva, mivel a hátsója és a műnulla érintkezésénél az előbbi enyhén felgyűrődik és ez eléggé levesz az amúgy élvezhető megjelenéséből (a nagy plakátokon jobban látszik). A bal oldali hölgy ruháját pedig nem is méltatnám szóra, de legyen is elég ennyi a kritizálásból.
Vizuális megjelenés nulla, üzenet egy híján egy, összpontszám zéró. Már a dizájnerek is a nullamániában éghettek...