Sokat töprengtem, terítékre vegyem e reklámot, mivel igazából semmi különlegesen jó vagy rossz nincs rajta, pont olyan, mint egy bankreklám. Esküvő előtt álló pár hölgytagja kölcsönért megy a bankba (ez rímel), abszolút sablon. Már azon túl, hogy nem ez lenne a természetes, de hát ez van, ilyen világot élünk.
Az "Ilyen alkalom egyszer van az életben." felirattal nem szállnék vitába, vitázzon vele a statisztika, a magyarországi válások és második (harmadik...) házasságkötések számadataival.
Hanem a számok! Tudom, hogy nem kellene csecsemőként rácsodálkozni mindenre, de akkor is ledöbbentett. 740 ezer forintból a 8 év futamidő végére 1 millió 631 ezer 904 forint lesz letörlesztve, ami alig 2,2-szerese az eredeti összegnek. Én elhiszem hogy ez így van rendjén (legalábbis a bank szempontjából), de ezt hirdetni azért eléggé arcpirító, nem?
És akkor a vizuális impact-ról még nem is szóltam, hmm, szóval, izé... a hölgyről ez a kép, ebben a megvilágításban és ilyen háttérrel nem igazán előnyös. Remélem értjük egymást...