Nincs mese, Magyarországon is egyre nagyobb tért hódítanak a 3D reklámok, egyre többet látni belőlük. Íme itt egy újabb próbálkozás és mindjárt milyen jól is sikerült.
A Tények hírműsor hirdetését látjuk, amely ráadásul két példányban készült. A Feri... bocsánat Liszt Ferenc reptér egyes terminálja közelében áll. Aki a kettes felé megy, az a repülőüléses verziót látja, aki hazatér, az a kanapést. Remek elképzelés.
Maga a reklám ugyan nem ötletes (a műsorvezetők bemutatása), ám a megvalósítás és kivitelezés elsőrangú.
A repülő üléses verzió szlogenje érdekes, mert nem világos, pontosan mit is értenek alatta. Ki választotta őket? Ha a turistáknak szól, akkor azért furcsa, mert a külföldiek nyilván nem értik a műsort, így nem is igazán nézték. Ha a magyar utazóknak, akkor mire a múlt idejű köszönet? Hisz visszatér és újra nézni fogja. De a repülőülések telitalálat. A bevezető úton is ugyanaz a felirat áll, itt miért nem az van, hogy "Köszönjük, hogy minket választ."?
Továbbra is remek hirdetésnek tartom, egy ici-pici finomítással zseniális lehetett volna. De jár a 10 pont!