Mindig érdeklődéssel figyelem a Szerencsejáték Zrt. hirdetéseit, azt hiszem az egyik legaktívabb reklámozó cég hazánkban. Ugyanakkor sajnos igaz rájuk, hogy a mennyiség nem mindig egyenlő a minőséggel. Bár úgy vélem anyagiakban nem állnak rosszul a marketing területén (sem), valahogyan mégis "furcsára" sikerülnek a reklámjaink.
Például ez a most bemutatott, karácsonyi apropójú hirdetés is. Vizuálisan rendben volna, szép színek, ragyogó fotók... De mit kezdjek a felirattal, miként értelmezzem?
1. Ha valaki mindig adhat, annak mindig van pénze, hogy ajándékot vegyen.
2. Ha valaki mindig adhat, annak rengeteg ismerőse van, akiknek adhat.
3. A fentiek közül egyik sem, hanem egy harmadik válasz.
4. Ez a felirat nem let átgondolva, csak azért van itt, mert jól(?) hangzik.
Plusszkérdés, hogy ennek az egésznek mi köze van a szerencsejátékhoz?