Indítsuk az új évet egy új reklámmal, ami ráadásul jó is. Persze nem én lennék, ha nem találnék benne valamit, de ezt majd később. Szóval az Origo hirdetése nagyon érdekesre és biztatóra sikerült, érdekes, mert tényleg köztévedés tárgyait mutatja be, és biztató, mert az embernek kedve szottyan ellátogatni az Origora.
Ugyanakkor a feliratok némileg bekavarnak. "Nem minden az, aminek hisszük" szlogen teljesen rendben van, hiszen következik a tévhitekkel való leszámolás. De mit jelent az, hogy (az Origo) "több, mint hinné"? Miért, mit hiszünk az Origoról? Hogy egy hírportál?
Szerintem a hirdetés nagyon jó, leszámítva a szövegben rejlő, apró, ellentmondást. Valószínű csak én akadékoskodom itt, és ez úgy jó, ahogy van. Csak nem értem azokat a reklámokat, amelyek úgy hirdetnek valamint, hogy "több mint ..." (autó, joghurt, mosógép stb.). Mert nem többek, hanem pont azok.