A WWF hirdetéseire jellemző a korrekt grafikai kidolgozottság, ezzel szemben az üzenetátadás döccen. Nézzük meg!
Ez a kép HD, csaknem 3D - ez rendben van. De miért is szereli orrszarvúnkat a szerelő? Pláne fogóval és egyéb, elsősorban autókhoz használatos szerszámokkal. És az aggódva figyelő, kopaszodó "tulaj"?
Mivel a kép nem segít, olvassunk: "Extinction can't be fixed.", azaz "A kihalás nem javítható." Áhá, ütünk kopaszodó homlokunkra! De okosabbak csak kvázi lettünk, mert miért gondolja bárki is, hogy a kihalást maguk a veszélyezetett állatfajok okozzák saját maguknak? Ha pedig nem ők okozzák, akkor miért őket kell javítani?
Ráadásul most itt vagyok a teljes kétségben, hisz az rendben van, hogy nem javítható, de akkor mégis mit (ne) tegyek? Ez így szép, de az üzenet valahol elakadt, hisz nem ad támpontot a nézőnek, mit is szeretne elérni a hiredető. De annyit megígérek, hogy véletlen sem fogok orrszarvút autószerelő műhelybe vinni, ha betegnek látom.