A zenei tehetségkutatók úgy látszik mindenhol nagyon népszerűek, így Peruban is. A Sony által szponzorált Festival Claro is egy ilyen esemény (legalábbis amennyire meg tudtam ítélni a honlapjukról). De nem is ez a lényeg, hanem a hirdetés (ami egyébként érdekes módon nem spanyolul, hanem angolul van).
Fókuszáljuk tekintetünket a vizualizált elemekre először. Meglepően ötletes és precíz a grafika, hangulatos és figyelemfelkeltő. Érdekes mozzanat, hogy az otthonában takarító kislány milyen elegánsan fogott bele eme foglalatosságba: magassarkú tigriscipő, hófehér bulidressz, ékszerek és kibontott haj. Mindezt a szigorú felsorolást visszaszívom, ha a hölgy nem is takarít, hanem házi körülmények között gyakorol a show-ra (bár ennek ellentmond, hogy a fellépőruhája nem egyezik az otthoni ruhával).
"Upload your video and you'll be halfway to be a star", mondja a szlogen, ami úgy tolmácsolható, hogy "Töltsd fel a videódat és félúton jársz a sztárság felé". Valljuk be, elég ütős lett a szöveg, még ha nem is vélnék félútnak egy videót, de talán épp emiatt a negatív hozzáállás miatt nem vagyok még a Megasztár vagy az X-faktor zsűrijében.
Egy szó, mint száz, a hirdetés szerintem nagyon frankó lett, ha nem mélyedünk bele túlságosan a részletek boncolgatásába.