Azt hiszem abban egyetértünk, hogy a jelenlegi kormány a legaktívabban kommunikáló kormányok egyike, legalábbis ami a plakátokat és tévéreklámokat illeti. Ezzel tulajdonképpen semmi gond nincs, sőt azzal sem, hogy ezeknek a hirdetéseknek egységes arculatot alakítottak ki.
Ami azonban mindenképpen szemet szúr, az nem más, mint a képi megjelenés aluldizájnoltsága... hogy egy ilyen szép magyartalan kifejezést használjak. A mostanában utcára került plakátok ugyanis valami olyan szintű ötlettelenségről árulkodnak, hogy annak minden reklámfogyasztónak fájnia kellene. Az itt látható hirdetés kb. 3 percet vett igénybe a tervezőnek, és talán a grafikus sem dolgozott vele többet a gépen, mint 2 perc. És már mehetett is a nyomdába, majd az óriásplakát-helyekre, nézzétek, emberek! Szégyen, hogy nem volt valaki a folyamatban, aki felemelte volna a mutatóujját, hogy "nono", azért rittyentsetek már egy szebb illusztrációt ennek a nagyszerű hírnek!
Ilyen technikával és grafikai megjelenéssel ma egyetlen versenyszférában lévő cég sem merne előrukkolni, de még egyes civil szervezetek is erősen meggondolnák, hogy vajon árt vagy használ-e egy ilyen alkotás az imázsuknak. És akkor arról ne is beszéljünk, hogy a szöveg mennyire értelmes. Mit jelent az, hogy "Otthonteremtés: +10 millió forint"? És mi köze ennek a működő reformokhoz? (Persze lehet érteni, ha az ember elég tájékozott az aktuális gazdasági-politikai hírekben.)