Csillaghullás

2017. február 20. 07:36 - reklamfogo

Nem tudom, ki kezdte már el (legalább gondolatban) szervezni ezévi külföldi kirándulását, de most egy érdekes amszterdami szállodát szeretnék a figyelmébe ajánlani mindazoknak, akik Hollandia eme jeles városa felé kacsingatnak. A Hans Brinker Hotel-ről van szó, amely egy fapados szállás. Mint ilyen, érthető, hogy elsődleges szempont az alacsony ár, ennek megfelelően a szolgáltatások színvonala érthetőleg némileg elmarad a hatcsillagos Dubaj szállodától. De a Hans Brinker legalább őszinte is ezzel kapcsolatban. Íme néhány hirdetésük:

Ha valaki kevéssé igazodna el a feliratokban, akkor segítek. Ilyen ígéretekkel csábítanak: "Bocsánat, hogy mi vagyunk a legjobbak a reklamációi figyelmen kívül hagyásában." Vagy: "A szobalányaink kétszer olyan szorgalmasak, mivel csak egy van belőle." Esetleg: "Hans Brinker Hotel. Semmi nem lehet rosszabb. De mi mindent beleadunk." Az a nagy, mikrószkoppal felnagyított baktériumtelepes kép pedig egyszerűen arra hív, hogy "Edzd az immunrendszeredet." Azt is láthatjuk, hogy a szálló attól lesz környezetbarát, hogy a törölköző szerepét a függöny tölti be, illetve hogy mi minden nincs benne az árban - a csillaggal megjelölt bútorok és kiegészítők egész biztos hiányozni fognak a szobákból.

Egyébként a szálláshely ilyentén való reklámozása tudatos egy marketinstratégia része. Amely rettenetesen sikeres! Az alapgondolat onnan eredt, hogy manapság, az internet korában, minden szálloda tart a különböző weboldalakon és blogokon megjelenő, negatív vendég-véleményektől, ezért a "legjobb védekezés a támadás" alapon a Hans Brinker elébe ment mindennek. Szándékosan mindent a végletekig eltúloztak, és ezeket nyilván senki nem vette komolyan, viszont ötletesnek, egyedinek találták, és bizalmat szavaztak a szállónak. Ott aztán meggyőződhettek róla, hogy tényleg alaptalan minden, és a Hans Brinker igenis jó szálló! 

Azért merész húzás, mert mi van, ha a potenciális vendégek ellenkező előjellel reagálnak, és messze elkerülik? Nos, mint minden üzleti döntéshez, ehhez a reklámkampányhoz is kellett némi kockáztatás. Egyébként az ötlet nem teljesen példanélküli, volt már rá példa... ezért nem példanélküli... ööö... szóval értitek.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr2812274121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.02.21. 11:18:03

Zsenialis! Istenem, legyen mar vege ennek a tulerzekeny korszaknak, legyenek ujra vicces, bevallalos, tokos reklamok! Nagyon jok,, a regi RyanAir-re emlekeztet. :D Mostmar ok is megpuhultak de nekik volt ilyen.

carlos z. 2017.02.21. 12:14:52

Pont ilyen országreklámok kellenének nekünk..

Flasztimill 2017.02.21. 12:40:09

Szeptemberben pont ott fogok megszállni! Remek lesz! :D

fátum 2017.02.21. 13:09:31

Én inkább úgy fordítanám, hogy "Szobalányaink kétszer olyan keményen dolgoznak, mióta csak egy van belőlük" ill. "Fejleszd az immunrendszered".

fénycsepp 2017.02.21. 13:30:55

@fátum: a szerző szepen leforditotta, semmi kivetnivaló nincs benne. Nézz utana a since szó használatának!

Birkesz 2017.02.21. 14:06:12

@Flasztimill: Aludtam már ilyenben. Féltem tőle, de egyáltalán nem volt gond vele.

fátum 2017.02.21. 14:22:49

@fénycsepp: Nekem jobban tetszik a saját változatom. Az Edzd szó tényleg nagggyon szép. :-)
süti beállítások módosítása