Ma került a szemem elé a budapesti úszó világbajnokság hirdetése. Mit is mondhatnék? Meglátni és megszeretni csak egy pillanat műve volt, ezért kerül máris étlapra ez a gyöngyszem. Itt most eltekintenék minden egyéb felhangtól és csak annyit állapítanék meg (mint tény), hogy a vb költségvetése egy céges, arany American Express kártyát is komolytalanná tesz, egyszóval tengernyi pénz van rá (hogy stílszerű legyek). Elvileg tehát semmi akadálya nem volt, hogy a promócióba is belepumpáljanak némi forintot, és valami durván kreatív, "nesze, világ, tanulj!" stílusban megalkotott hirdetést tegyenek le az asztalra. De ez sajnos nem sikerült...
Budapesti úszóvilágbajnokság = Budapest + egy úszó világbajnok. Ennyi a képlet. Legalábbis ennek a hirdetésnek az ötletgazdája szerint. Pedig azért ennél már kicsit előrébb tart a világ. Természetesen lehet, hogy ez a koncepció csak egy a tucatnyiból és a többi ezerszer jobb, és majd azok is hamarosan megjelennek. Akkor is blama egy ilyennel a publikum elé állni, ráadásul elsőként.
"Water. Wonder. Welcome.", azaz "Víz. Csoda. Isten hozott." Frenetikus. Ezt vagy sokan találták ki nagyon rövid idő alatt, vagy egy ember hosszas töprengés után. De persze a szövegnél nagyobbat üt a kép: térdig a Dunában álló Godzilla méretű Katinka... legalább ő vagy a férje szólhatott volna, hogy ezt talán nem kellene. Vagy legalábbis nem így.