Inaskorom nagy tréfája volt, amikor valakit elküldtek kanyarfúróért vagy derékszögű körzőért, ám ezek a viccek nem csak hogy kikoptak a használatból, hanem megoldódtak, mert mert ma már létezik kanyarfúró. Mindez csak onnan jutott eszembe, hogy a Subaru autógyár nem hogy a fúrót, hanem a fényt is meg tudja hajlítani, ahogy az itt látható.
Nem csalás, nem ámítás, még akkor sem, ha nem egészen az történik, amit a hirdetésben látunk: nem a fény kanyarodik be, hanem a kormánykerék tekerésekor a fényszórók elfordulnak a kanyarodás irányába, jobban bevilágítva az utat, ahová éppen befordulni készülünk. Ettől függetlenül a reklám maga ötletes, különösen, hogy a Beatles tagjait használják fel, akiknek egyik ikonikus képe az, amikor egy zebrán mennek át. Azt nem teljesen értem, hogy miért nem imitálták hűebben az eredeti jelenetet, ahelyett, hogy sakkfigurákként felsorakoztatták őket, de legyen így.
Viszont Leila hercegnő alakja kakukktojás... és sajnos a szöveg sem világítja meg a helyzetet: "Never lose your way.", azaz "Soha ne téveszd el az utad." Hát ja, nem mindegy, hogy Beatles vagy Star Wars. Pláne, ha sárga tengeralattjáróval közlekedünk autóúton.