Javában dúl a karácsonyi vásárlás, és az online boltoknak hála felpörög a csomagszállítás is. Ilyenkor vélhetőleg a piac minden szereplője hasít a házhozszállítás tortájából, ám a pangós időszakokban bizony kemény verseny folyik a logisztikai cégek között. Ebben a küzdelemben élen jár a FedEx, amely nem bánik kesztyűs kézzel a konkurenciával.
Hogy megmutassa, mindig ő az első (Always first), a FedEx néhány szállítóautóját furcsán átefestette, amelyből úgy tűnik, hogy éppen leelőz egy sárga furgont - ami "véletlenül" épp az egyik fő versenytárs, a DHL, színeit viseli. Persze arra gondosan ügyeltek, hogy az ellenlábas neve vagy logója ne jelenjen meg - így is mindenki érti, mit jelent a kép.
Nyilvánvalóan a másik vetélytárs, az UPS, sem maradhat ki a szórásból, egy másik FedEx reklám őket sem kíméli. "Oops", (kiejtve "upsz") ami magyarul leginkább az "ó-ó" szóval fordítható ebben a helyzetben, azt a hangot jelenti, amit általában akkor adunk, amikor valami váratlan probléma adódik, amire nem készültünk fel. Na ez az a szó, ami a FedEx szótárában nem szerepel (The one word we don't have in our dictionary). Azaz a FedEx-nél nincsenek váratlan problémák, de ha adódnak is ilyenek, megoldják.
Persze ne gondoljuk, hogy csak a FedEx ilyen harcias, a DHL sem megy a szomszédba egy kis odaszúrásért. Az ő reklámjuk a két rivális nevének összemontírozása: "Fed Up?", ami magyarul az "Eleged van?" formulával adható vissza. Ugyan a vizuális megvalósítás gyenge (a két cég logójának zsarolólevél stílusú összeollózása), az üzenet egyértelmű.