Komoly ügyek mellé komoly szervezetek és intézmények állnak be, így nem meglepő, ha a javában dúló koronavírus járványba is becsatlakoznak fajsúlyos játékosok. Ilyen nagypályás az ukrán Kulturális Minisztérium, amely egész kampánnyal jelentkezett, klasszikus festők klasszikus képeit felhasználva a mondandója illusztrálásához. Itt éppen Leonardo da Vinci Utolsó vacsora című remekművét láthatjuk, persze a jelen helyzetre aktualizált változatban - Jézus körül ugyanis nincsenek ott a tanítványok.
"Social distancing", szinte le sem kell fordítani, annyira közismert már nálunk is ez a kifejezés (társas távolságtartás), mondja a felirat, majd kifejti, hogy a távolságtartás a legjobb módja a fertőzés megelőzésének. Krisztus még egy szájmaszkot is kapott, ami kissé túlzónak tűnik, lévén egyedül van, de az ördög nem alszik (ha lehet ezt a hasonlatot használni), ezért jobb az elővigyázatosság.
A hirdetés ötletes, lám, egy minisztérium is tud kreatív lenni, ha akar.