Ne próbáld ki otthon

2020. május 05. 05:52 - reklamfogo

Az előző posztban megmutattam, hogy miként lehet fejekkel "fejetlen" reklámokat készíteni, a legnagyobb jóindulat ellenére. Most arra mutatok egy példát, hogy miként lehet izgalmas hirdetést összehozni egy fejjel. Ezúttal is a biztonság éllovasa, a Volvo, áll a háttérben, ugyanazzal az FMX kamionnal, amit egyszer már az igazgatójuk is meglovagolt:

Nem tudom, mekkorra lenne az az összeg, amiért ezt bevállaltam volna, még ha előtte tizenötször át is gurulnak felettem csigatempóban. Nem a 30 centis helyet keveselltem volna, hanem az arcomba csapódó kövektől féltettem volna baba-arcomat.

A Volvo technikusa mindenesetre engedte, hogy beássák nyakig, és áthajtsanak felette egy robogó kamionnal. Mindezzel szemléltetve, hogy a gépjármű olyan precízen lett összerakva, hogy garantáltan 30 centi az alja és a talaj közötti távolság.

Én eleinte azt hittem, csak trükk, de amikor a végén kalapot emel, kiderül, hogy tényleg be van ásva a földbe, persze nyilván egy dobozban, de akkor is. Mondjuk gyanúsan tiszta marad az arca, de lehet, hogy csak én vagyok gyáva...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr9715659694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása