Általában nem vagyok jó véleménnyel az egy százalékot gyűjtő hirdetésekről, no nem azért, mert ne támogatnám az egyházi és civil adakozás bármely formáját, hanem mert a hirdetők meglehetősen esetlen módon próbálnak hatni az érzelmeinkre-értelmünkre ebben a reklámtelített világban. Én értem, hogy nincs mögöttük egy profi kreatív csapat, és nem is engedhetnek meg maguknak egyet, de azért a (Papp-Váry-féle) józan paraszti ész is sokat tud segíteni.
Íme egy hazai példa, ami kellemes csalódást okozott, dacára nemes egyszerűségének. Tudom, hogy ez a gyülekezet viszonylag jól áll anyagilag, de ez a hirdetés nem a pénztől lett jó, hanem a benne lévő ötlettől. Sikerült elkrülni az "ébressz szánalmat" utcát, illetve a "hass a lelkiismeretfurdalásukra" kanyart. Könnyed, vicces, ugyanakor gyakorlatias és igaz. Nem hiszem, hogy ettől sokkal több felajánlást gyűjtenek be (de úgy legyen), mindazonáltal nekem, mint reklámfogónak, végre egy pozitív példa.