Csak okosan

2020. augusztus 07. 07:39 - reklamfogo

smartwater1.jpgMielőtt bármit is írnék, bevallom, sohasem kóstoltam a Cocal Cola okosvizét, de szerintem a reklámfaláshoz erre nincs is szükség. Szóval én csak magáról a hirdetésről okoskodnék.

A vizuális megjelenésről csak jókat tudok mondani, szép, kék és tiszta - ez remekül passzol egy ásványvízhez. "Okos, mert okosan készült.", mondja a szlogen. Nos, ezen az alapon szinte bármi, ami komplexebb egy fogpiszkálónál, okos, hiszen technológiai eljárásokkal, és gépekkel készül. Kicsit olyan hasonlat ez, mint ha egy gyereket azért neveznénk okosnak, mert a szülei okosak.

Vagyis ezzel még nem vettek meg, de azért utána néztem ennek az okos megoldásnak. Mellékelem a hivatalos ismertetőt, és az tényleg nem volt tervben, hogy gépelési hiba is lesz a termék nevében.

Ha jól értem arról van szó, hogy a vizet elpárologtatják és lecsapatják, majd palackozzák. Vagyis amit a természet már egyszer megcsinált, azt ők újra elvégzik. Más oldalakon azt olvastam, kicsit részletesebben, hogy a párologtatás során a vízben lévő ásványi anyagok kiválasztódnak, de a Coca Cola a végén hozzáadja ezeket újra. Mit mondjak, okos. Sőt, zseniális.

Az viszont igaz, hogy a felhők inspirálták.

 

Szólj hozzá!
Címkék: Magyar Ital Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr7416102804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása