Szívet melengető reklám következik, nem is szeretnék előre sokat elárulni belőle, aki próbára tenné magát, tippelje meg, ki és mit hirdet benne:
A helyes válasz az Esso (ExxonMobil) üzemanyag, de ez olyan esztétikusan van a történetbe integrálva, hogy szinte fel sem tűnik. Pedig éppen ez a lényeg, ez az egyetlen hangsúlyosan megjelenített cégnév (bár az elején, a telefon hátlapján, bevillan az Apple logó is, illetve az autón a BMW, de ezek csak járulékos pillanatok).
A törtnet egy üzenettel kezdődik, "Emlékezz a holnapra", amely lelkiismeretes anyukánkat éjszakai portyára ösztönzi, kissé háttérbe szorítva az alaphelyzetet, miszerint simán elfelejtette a holnapi gyerekbulit. De lépjünk ezen túl, csodás családanyánk nyakába veszi a várost, ám mindenhol pórul jár, mígnem elfogy a benzin és behajt egy Esso kútra. Ahol aztán a kocsikulcson fityegő órmótlan körhintáról beugrik neki a megváltó ötlet, és lányának angyalszárnyait(?) a vursliból beszerzett vattacukorból készíti el. Roppant kreatív, ráadásul finom is.
Mint említettem, a benzinkút igényesen lett beépítve a történetbe, nem tolakodó, de egyértelműen észrevehető és kellően bátorító is. A filmvégi szlogen is passzol az egész mondanivalóhoz: "Beindít, történeteket kreálunk." (Elnézést, a spanyolom erősen hiányos.)
Nyilván egy benzikútnak semmi köze az egészhez, de íme egy remek példa a jól megkomponált, erőteljes reklámra. Inspiráló lehet mindenkinek.