Ahogy ígértem, következzen most egy vérbeli macsó hirdetés, a Drummond nevű divatcégtől. Két részre osztanám az ócsárlást: vizuális lealázás és szöveges földbedöngölés.
A képen két deli férfi áll egy hegy tetején, magabiztosan büszke testtartással. Tőlük aztán mindenki mehet a...hová akar. Egyikük lealázó lazasággal tart egy kötelet, amelyen egy hölgy kíván feljutni melléjük a csúcsra. A képet elnézve szemernyi kétségünk sincs felőle, hogy a nő vajmi kevés szimpátiára számíthat a hímek eme két díszpéldányától. Köszi.
A szöveg ennél is durvább, nem írnám ide a teljes fordítást, de így kezdődik: "A férfiak jobbak, mint a nők!" (igen, felkiálltójellel). "Házon belül hasznosak, még akár kellemesek is, de a hegyekben csak nyűgök." Nem fokoznám tovább, én kérek elnézést.
A szöveg nagyrésze a pullóvert reklámozza, hogy milyen szép, puha, olcsó, színes stb. Gondolom a mosás-vasalás azon házonbelüli tevékenységek egyike, amelyikre jó a nő. Szóval látható, van mit törlesztenie a szebbik nemnek. (Lásd a korábbi bejegyzést.)