Lehet, és szokás is, azzal viccelődni, hogy mindent lehet reklámozni, nincs olyan elba...ltázott termék vagy szolgáltatás, amit ne lehetne egy kis marketinggel megtámogatni. A múltkor ecseteltem egy ilyen meglepő terméket, de csak azért tartottam furcsának, mert nem találkoztam még ezzel a hirdetéssel, itt. Mert ez nem császármetszés utáni krémet vagy egycsillagos szállodát reklámoz, ez annál sokkal nagyobb durranás. Szó szerint!
Íme egy 1950-60-as évekből származó turisztikai célú hirdetés, amelyben pusztán 3 dollárért kínálták az érdeklődőknek, hogy tekintsék meg a kísérleti atombomba robbantásokat Las Vegas határából. Garantáltan biztonságos távolságból, a hét minden napján, kivéve vasárnap. A szemüveg nyilván ajándék volt, de felelősséget gondolom nem vállaltak a későbbi utóhatásokra.
A "hűtőszekrényt az eszkimóknak" kampány (mert bizony ilyen is volt) smafu ehhez képest. Ez bombasztikus ötlet volt, és ráadásul bejött, mert az emberek tényleg eljöttek, hogy megnézzék a haditechnika eme vívmányát.