Atomvér

2019. november 07. 07:33 - reklamfogo

verlike.jpgBár tudom, hogy az égadta világon semmi szerepem nincs benne, mindig jóleső érzéssel tölt el, ha valamilyen általam szóvátett reklám ügyében pozitív változás történik. Nemrég jelent meg a Vöröskereszt véradásra hívó plakátja az utcán, amely klasszissokkal jobb, mint ez a korábbi változat, ráadásul egy ugyancsak terítékre került reklámötletből táplálkozik.

A koncepció roppant kreatív, az egyujjas lájk ötletes belefonása képileg és üzenetileg király ötlet, amit csak tetéz a szívecske emoji. Hatalmas respekt a kiötlőknek! Mivel az egész kampány az egyetemistákat veszi célba, szinte tökéletes a kontextus és a nyelvezet is.

Számomra az egyetlen kérdőjel az egészben, az MVM Atomerőmű szponzor üzenete. Azt értem, hogy beszálltak és természetes, hogy rákerül a logójuk a plakátra, sőt akár üzenhetnek is a jövőnek, de ez az "atomjó" dolog azért kesernyés ízt varázsol az amúgy pompás tálalásba. Mert ugye nem lehet nem észrevenni, hogy ez az atomenergia (azaz Paks 2) marketingje, ami nem komilfó a fiatalok körében, akik inkább az altenatív energiákat pártolják (legalábbis a statisztika és a legutóbbi klímasztrájk résztvevői szerint).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr3315290436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása